Od juniora do seniora - skuteczna współpraca w zespole i z klientem

Tytuł: Od juniora do seniora - skuteczna współpraca w zespole i z klientem
Kod: team-coop
Kategoria: Zespół
Forma: warsztaty
Czas trwania: 4x4h
Odbiorcy: analitycy, liderzy techniczni, testerzy, DevOps, Product Owners, developerzy, Scrum Masters, liderzy zespołów, architekci
Zapisy: Indywidualne zamówienie i dopasowanie dla grupy.
Logistyka: W siedzibie klienta lub w innym dowolnym miejscu.

Szkolenie może zostać zrealizowane w dwóch formułach: dla całych zespołów lub dla liderów zespołów. Oczekiwane efekty

  • uświadomienie, że praca zespołowa to nie umiejętność grupowa, a indywidualna kompetencja każdego członka zespołu
  • świadome działania wspierające skuteczność zespołu i dostarczanie wartości biznesowi
  • budowanie proaktywnej postawy
  • zwiększenie świadomości popełnianych błędów w relacji z zespołem i klientem
  • wzrost umiejętności efektywnej komunikacji i budowania relacji z zespołem i klientem
.

Wyróżniki szkolenia

  • Osadzenie problemów i technik w kontekście pracy zespołu developerskiego
  • Stosujemy jedynie metody potwierdzone naukowo

Program Szkolenia

Program jest ramą w jakiej możemy się poruszać merytorycznie - program dla konkretnego szkolenia dedykowanego ustalamy z grupą na podstawie analizy przed-szkoleniowej.

  1. Skuteczna współpraca w zespole, czyli jak mogę wesprzeć zespół w efektywnej pracy.
    1. Proces odpowiedzialności, czyli żaden problem nie zostanie rozwiązany jeśli ktoś nie stanie się jego właścicielem.
    2. Powody dla których należy wziąć odpowiedzialność za wyniki swojego zespołu.
    3. Co konkretnie mogę zrobić, by zespół działał skutecznie.
    4. Dobre praktyki w tworzeniu przestrzeni na popełnianie błędów, komunikowanie trudności, informowaniu o opóźnieniach i ryzykach.
    5. Błędy członków zespołu, czyli co może pójść nie tak i jak sobie z tym radzić.
    6. Poczucie sensu pracy: moja osobista ścieżka kariery.
    7. Co mogę zrobić, by wzmacniać motywację wewnętrzną?
    8. Komunikacja z ludźmi, a mózg: jak minimalizować straty i budować dobre relacje z zespołem i klientem.
    9. Daily feedback: jak wyrażać uznanie i korygować zachowania innych.
    10. Sposoby na pozyskiwanie informacji zwrotnej.
    11. Radzenie sobie z niekonstruktywną krytyką.
    12. Budowanie kultury feedbacku w zespole.
  2. Skuteczna współpraca z klientem, czyli umiejętne słuchanie i proponowanie rozwiązań.
    1. Narzędzia aktywnego słuchania w relacji z klientem.
    2. Umiejętne zadawanie pytań, by budować relacje i pozyskiwać informacje.
    3. Dobre pytania, czyli jakie?
    4. Skutecznie prezentowanie propozycji rozwiązań
    5. Sposoby na odnalezienie i sprecyzowanie potrzeb klienta.
    6. Rozpoznawanie i dostosowanie do stylu komunikacji klienta: style społeczne.
    7. Przykładowe narzędzie oceny pomysłów.


Pobierz program w formacie PDF

Trenerzy

Poznaj ekspertów, którzy mogą poprowadzić Twoje szkolenie.

Materiały związane ze szkoleniem

Idea renesansowej pracowni - Bottegi zakłada nieustanną pracę jej członków i dzielenie się jej wynikami.

Zamów szkolenie

Imię i nazwisko:
Firma:
E-mail:
Nr tel:
Temat:
Wiadomość:

Jeżeli preferujesz osobisty kontakt to zawsze możesz zadzwonić.

Iwona Sobótka

Koordynatorka szkoleń


Twoje dane osobowe przetwarzamy, aby udzielić odpowiedzi na Twoje pytanie. Administratorem Twoich danych osobowych jest Bottega It Minds Sławomir Sobótka. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.