Tytuł: | Jak prowadzić odważne rozmowy: warsztaty z informacji zwrotnej |
Kod: | soft-feedback |
Kategoria: | Kompetencje miękkie |
Forma: | 30% wykłady / 70% warsztaty |
Czas trwania: | online 2x4h |
Odbiorcy: | management, developerzy, DevOps, Product Owners, admini, testerzy, hr, architekci |
Zapisy: |
Indywidualne zamówienie i dopasowanie dla grupy. |
Logistyka: |
W siedzibie klienta lub w innym dowolnym miejscu. |
Informacja zwrotna to jedno z podstawowych narzędzi wspierania efektywności zespołu. Nie tylko modny element kultury nowoczesnych organizacji, a konieczność.
Wspiera rozwój pracowników, ma na celu korygowanie niewłaściwych zachowań i wzmacnianie tych pożądanych, budowanie zaangażowania i motywacji wewnętrznej. Jeśli jest częścią zespołowej codzienności, staje się elementem kultury szczerości opartej na zaufaniu. Pytanie jak udzielać informacji zwrotnej właściwie i dlaczego mimo znajomości narzędzi wciąż tak trudno nam ją wprowadzić w życie?
Poznaj ekspertów, którzy mogą poprowadzić Twoje szkolenie.
Idea renesansowej pracowni - Bottegi zakłada nieustanną pracę jej członków i dzielenie się jej wynikami.
Artykuł poświęcony tematyce rozwoju kompetencji w modelu Dreyfus.Tekst opublikowany w Software Developer's Journal 02/2010
Większość swoich sukcesów w pracy i nauce uważasz za przypadek? Swoją pozycję najwyraźniej osiągnąłeś jedynie dzięki łutowi szczęścia? Twoi współpracownicy ewidentnie mają lepsze kwalifikacje niż ty? Boisz się, że kiedyś ktoś odkryje, że w rzeczywistości jesteś niekompetentny? Syndrom Oszusta: czy dotyczy także Ciebie? Czym właściwie jest ten syndrom? Czym się objawia oraz jak sobie z nim radzić?
Różnice w komunikacji pomiędzy IT a biznesem. Modele komunikacji.
Jak zaplanować i przeprowadzić prezentację. Rady od programisty dla programistów.
Jak to jest, że na openspace czujesz się jak Thor a wchodząc na spotkanie z zarządem jak mały chłopczyk?
Czy zakup drogiego garnituru pomógłby Ci czy może chodzi o coś więcej?
Jako stadne ssaki, ludzie podlegają ogromnej ilości subtelnych procesów społecznych. Nie zdajemy sobie zwykle z nich sprawy, ale wpływają one bardzo mocno na nasze zachowanie, układy w zespole czy pozycje w grupie.
Ten wykład to wprowadzenie do tematyki gier statusowych - sygnałów dominacji i uległości, które wszyscy stosujemy, na które wszyscy reagujemy, ale których niemal nikt świadomie nie dostrzega.
Jakie to sygnały? Jak wpływają na ludzi? Jak się ich uczymy? A przede wszystkim jak je świadomie stosować?