| Tytuł: | Product Ownership dla zespołów |
| Kod: | Agile-poTeams |
| Kategoria: | Agile Software Development |
| Forma: | 20% wykłady, 80% warsztaty |
| Czas trwania: | 3 dni |
| Odbiorcy: | architekci, management, Scrum Masters, analitycy, Product Owners, testerzy, developerzy |
| Zapisy: |
Indywidualne zamówienie i dopasowanie dla grupy. |
| Logistyka: |
W siedzibie klienta lub w innym dowolnym miejscu. |
Szkolenie prowadzone jest w formie praktycznych ćwiczeń na bazie przygotowanego w tym celu projektu.
Każdy temat jest wstępnie omawiany od strony teoretycznej, a następnie grupa pod kierunkiem trenera pracuje nad realnymi przypadkami związanymi z zagadnieniem.
Do kogo adresowane jest szkolenie?
Kluczowe umiejętności rozwijane podczas szkolenia
Idea renesansowej pracowni - Bottegi zakłada nieustanną pracę jej członków i dzielenie się jej wynikami.
Konkretne i praktyczne techniki miękkie stosowane przez dojrzałe zespoły Agile, które są brakującym ogniwem, bez których Agile po prostu nie działa.
|
Autor Bottega: |
|
|
Powiązane szkolenia dedykowane: |
Product Ownership dla zespołów Metody analizy przedwdrożeniowej Strategiczna architektura systemów dla liderów IT - jak zapobiegać zamiast leczyć. |
|
Powiązane szkolenia otwarte: |
Skuteczne metody implementacji feedbacku i sposoby radzenia sobie z często pojawiającymi się problemami. Frameworka, który pomoże Ci podejść do feedbacku „po inżyniersku”, czyli profesjonalnie i ze strukturą.
|
Autor Bottega: |
|
|
Powiązane szkolenia dedykowane: |
Product Ownership dla zespołów Metody analizy przedwdrożeniowej Strategiczna architektura systemów dla liderów IT - jak zapobiegać zamiast leczyć. |
|
Powiązane szkolenia otwarte: |
Prezentacja Pawła Badeńskiego o udzielaniu Feedbacku w zespołach developerskich. Materiały z konferencji 4Developers 2014
|
Autor Bottega: |
|
|
Powiązane szkolenia dedykowane: |
Product Ownership dla zespołów Metody analizy przedwdrożeniowej Strategiczna architektura systemów dla liderów IT - jak zapobiegać zamiast leczyć. |
|
Powiązane szkolenia otwarte: |