Jak mówić, aby inni nas słuchali i jak słuchać, aby inni do nas mówili

Tytuł: Jak mówić, aby inni nas słuchali i jak słuchać, aby inni do nas mówili
Kod: Soft-practices-communication
Kategoria: Kompetencje miękkie
Forma: 30% wykłady / 70% warsztaty
Czas trwania: 1 dzień
Odbiorcy: liderzy techniczni, liderzy zespołów
Zapisy: Indywidualne zamówienie i dopasowanie dla grupy.
Logistyka: W siedzibie klienta lub w innym dowolnym miejscu.

Szkolenie “Jak mówić, aby inni nas słuchali i jak słuchać, aby inni do nas mówili." ma na celu naukę i zrozumienie różnych stylów komunikacji oraz umiejętność elastycznego dostosowywania się do preferencji komunikacyjnych innych osób.

Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą wiedzę na temat stylów komunikacji i zachowań oraz nauczą się praktycznych technik komunikacyjnych dla różnych stylów.

Program Szkolenia

Program jest ramą w jakiej możemy się poruszać merytorycznie - program dla konkretnego szkolenia dedykowanego ustalamy z grupą na podstawie analizy przed-szkoleniowej.

  1. Blok 1:
    1. Wprowadzenie do stylów komunikacji DISC
      1. Omówienie podstawowych założeń modelu DISC.
      2. Przedstawienie czterech głównych stylów komunikacji: Dominujący, Wpływowy, Stabilny, Skrupulatny.
      3. Wady i ograniczenia modelu DISC
    2. Rozpoznawanie, typowe cechy i zachowania dla każdego z 4 stylów komunikacji
      1. Charakterystyka cech i zachowań dla każdego ze stylów komunikacji.
      2. Nauka obserwacji i rozpoznawania cech charakterystycznych dla każdego z typów komunikacyjnych.
      3. Praktyczne ćwiczenia polegające na identyfikowaniu stylów komunikacji u innych osób.
  2. Blok 2: Dopasowanie komunikacji
    1. Dobieranie słów i modeli językowych do każdego z typów w DISC
      1. Techniki dostosowywania komunikacji werbalnej i niewerbalnej do preferencji komunikacyjnych innych osób.
      2. Uczenie się elastycznego podejścia do różnych sytuacji komunikacyjnych.
      3. Praktyczne przykłady i ćwiczenia wykorzystujące różne style komunikacji.
    2. Delegowanie zadań i unikanie błędów
      1. Jak delegować zadania do każdego z typów?
      2. 6 poziomów delegowania zadań według Harveya Shermana, a DISC
      3. Omówienie typowych


Pobierz program w formacie PDF

Trenerzy

Poznaj ekspertów, którzy mogą poprowadzić Twoje szkolenie.

Materiały związane ze szkoleniem

Idea renesansowej pracowni - Bottegi zakłada nieustanną pracę jej członków i dzielenie się jej wynikami.

Zamów szkolenie

Imię i nazwisko:
Firma:
E-mail:
Nr tel:
Temat:
Wiadomość:

Jeżeli preferujesz osobisty kontakt to zawsze możesz zadzwonić.

Iwona Sobótka

Koordynatorka szkoleń


Twoje dane osobowe przetwarzamy, aby udzielić odpowiedzi na Twoje pytanie. Administratorem Twoich danych osobowych jest Bottega It Minds Sławomir Sobótka. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do danych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych znajdują się TUTAJ.